Ilyen volt 2022

Visszagondolva 2022-re, úgy érzem, hogy egyszerre tűnt végtelennek, és telt el egy szempillantás alatt. Rengeteg új élményt szereztem ebben az évben, valamint számtalan első alkalom is volt köztük - ilyen volt például az összes, idei nyaralással kapcsolatos dolog. 21 évesen végre repülőre ültem, saját magamnak finanszíroztam egy régi álmom, életemben először láttam tengert, és még sok más.


Mivel az év első felében a skóciai utazásomra gyűjtöttem, megfogadtam, hogy minél több könyvet elolvasok a polcomról, ahelyett, hogy ész nélkül vásárolnék. Az év eleji tbr listámról végül tizenkettőt sikerült elolvasnom, valamint 31 új könyv büszke tulajdonosa lettem, amiből 6 angol nyelvű. Szert tettem még egy különleges kiadású Gallant-ra is Skóciában, jelenleg ez a legnagyobb büszkeségem.
  • 2022-ben 36 könyvet, azaz 15 162 oldalt sikerült elolvasnom.
  • A legvastagabb elolvasott kötet a 992 oldal hosszú Szitakötő borostyánban volt, a legrövidebb pedig a 208 oldalas Északi mitológia.
  • A kedvenc könyveim:
    • V. E. Schwab: Shades of Magic (A mágia árnyalatai) trilógia,
    • V. E. Schwab: Gallant,
    • V. E. Schwab: The Near Witch,
    • V. E. Schwab: Viszály,
    • T. J. Klune: A suttogó ajtón túl,
    • Lisa Jewell: A fenti lakók,
    • Vivien Holloway: A vihar ígérete.

~~~~~


Így nézett ki 2022 tbr kupaca (az Outlander könyvek nélkül persze)

A 2023-ra kitűzött céljaim között szerepel 30 könyv elolvasása, és újfent a polcomon lévő olvasatlanok számát szeretném első sorban csökkenteni. A képen a jelenlegi olvasatlan kupacom látjátok, és, bár mindet elolvasni egy év alatt nekem nagy falat, nagyjából a felén szeretném magam átrágni.


~~~~~


Szeretnék még köszönetet mondani a kiadóknak és a Prológusnak a belém fektetett bizalmukért, valamint a rengeteg csodálatos könyvért, amit elolvashattam általuk.

Köszönöm továbbá Nektek is, kedves olvasók, mert nélkületek mindez nem valósulhatott volna meg!


Mindenkinek nagyon boldog, és könyvekben gazdag új évet kívánok, remélem, sikerült elérnetek mindent, amit szeretnétek!


~~~~~


Az alábbi helyeken idén is megtaláltok:

moly.hu

Instagram

Prológus