Útmutató az Aranylánc családi kapcsolataihoz

Az Aranylánc olvasásakor rögtön problémába ütköztem: fogalmam sem volt, ki kicsoda, és hogyan kapcsolódik a többi árnyvadász családhoz. Túl sok volt a név és az információ, és nem találtam spoilermentes családfát az internet legmélyebb bugyraiban sem, így eldöntöttem, hogy készítek egyet magamnak. 

Ezt a gyűjteményt látjátok ebben a bejegyzésben, bármiféle spoiler nélkül.

Megjegyzés: megpróbáltam minél egyértelműbben kapcsolni egymáshoz a szereplőket, és egy-egy családfán belül csak azokat kibontani, akiknek azonos vezetékneve van, például a Herondale család esetében a Lightwood unokatestvéreket nem soroltam fel, de a szülőket  feltüntettem, hogy később könnyebb legyen megtalálni a fiatal generációt.

~~~

Herondale család

~~~

Fairchild család


(Charlotte a konzul)

~~~

Lightwood család

~~~

Blackthorn család

(Grace Tatiana fogadott lánya)

~~~

Carstairs család

(Jem annyi idős, mint Will és Tessa, a Herondale gyerekek Jem bácsinak szólítják)

~~~

Parabatai kapcsolatok

        ~ James Herondale és Matthew Fairchild

        ~ Will Herondale és Jem Carstairs (Néma Testvér)

        ~ Lucie Herondale és Cordelia Carstairs (a könyv elején tervezik)



A családfák ebben a formában a saját szerkesztéseim, felhasználásuk engedélyköteles!