Értékelés: Tízezer ajtó




A Tízezer ajtó tökéletes példája annak, amikor kétszer leszek szerelmes egy könyvbe. 
Már a fülszöveg és a borító is levett a lábamról, de a történet annyira magával ragadó, hogy egyszerűen nem lehet letenni. Az írónő lassan építi fel a világot, mindkét történetszálat részletesen kifejti, minden kérdést megválaszol, és szerintem ez az, ami könyv legnagyobb erőssége. 

A szereplők is nagyon szerethetőek – team Bád –, de ami a kedvencem volt, az az Ajtók es January kapcsolata. (erről nem szeretnék sokat elárulni, mindenki fedezze fel magának ezt a csodát). Csak, hogy egy kicsit a Csillagtalan tengerhez való hasonlóságokról is beszéljek: Azt már mindenki tudhatja, hogy hatalmas rajongója vagyok az említett könyvnek, ezért kicsit félve kezdtem bele a történetbe – és életem legkellemesebb csalódását éltem át. Hiába hasonlít a két könyv alapötlete, mégis annyira más a felépítésük, hogy egy percre sem éreztem úgy, mintha ezt már láttam volna valahol. 

Ha szereted a kalandokat, a zseniálisan felépített világokat és a karakterfejlődéseket – mindezt úgy megírva, hogy szem nem marad szárazon –, akkor garantáltan a Tízezer ajtó lesz az új kedvenc könyved. 

Köszönöm a kiadónak és a Prológus csapatának, hogy elolvashattam ezt a csodát!


Kiadási információk:
    Kiadó: Agave Könyvek 
    Megjelenés időpontja: 2021. április 14.
    Oldalszám: 368
    ISBN: 9789634198536