Értékelés: Mrs. Christie rejtélyes eltűnése



Habár a krimi nem tartozik azon műfajok közé, amiket rendszeresen olvasok, néha igazi felüdülés egy-egy titokra fényt deríteni. Pontosan azt kaptam a könyvtől amit vártam: drámát, izgalmat, és rejtélyeket. Szinte le sem tudtam tenni a kötetet, egyszerűen annyira olvastatta magát. 



Alapjáraton is szeretem, hogyha egy történeten belül két idősíkon / két szemszögből fut a cselekmény, ebben az esetben pedig tökéletes választásnak bizonyult, hogy mindig váltották egymást – egy kicsi innen, egy kicsi onnan, és így tovább. Többet akartam tudni Archie és Agatha kapcsolatáról, de ugyanakkor a nyomozásnak is része akartam lenni. Imádtam, hogy egy percre sem unatkoztam olvasás közben. 

Ha szereted a krimit, Agatha Christie könyveit, esetleg szeretnél az írónő életéről olvasni, ez a könyv neked való! 

Köszönöm a kiadónak és a Prológus csapatának, hogy elolvashattam ezt a csoda könyvet.


Kiadási információk: 
    Kiadó: Libri
    Megjelenés időpontja: 2021. április 26.
    Oldalszám: 332
    ISBN: 9789634337706