Bemutatkozás


Kedves olvasó!
Köszöntelek a blogon!

Juc vagyok, 21 éves, és menthetetlenül könyvmoly. Egészen kicsi korom óta olvasok rendszeresen, de a könyvek iránti szenvedélyem igazán 2013 körül kezdett kibontakozni.

2020 óta vezetem a könyvekkel foglalkozó Instagram oldalam, valamint a Moly és a Goodreads felületein is aktív vagyok. Az elmúlt hónapok során számos ARC (Advance Reader Copy, alias egy könyv megjelenés előtti verziója, amit legtöbbször értékelésért cserébe ajánlanak fel az írók) példány fordult meg a kezeim között, valamint több Bookstagram tour-on is részt vettem, így jó néhány értékelést írtam meg "pályafutásom" alatt. Úgy éreztem, ezzel kicsit komolyabban is szeretnék foglalkozni, valamint olyan témákról is szeretnék itt írni, amiket az Instagram oldalamon nem, vagy kevésbé tudok kifejteni.

Remélem, tetszeni fog, amit a blogon találsz, jó olvasást!


Itt is megtalálsz még: